در Uncategorized

گروه Agfa-Gevaert برای تقویت موقعیت خود در چاپ دیجیتال پرسرعت و تمرکز بیشتر بر بازارهای چاپ بسته بندی، چاپگرهای دیجیتال اینکا را خریداری کرده است.

 به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، اینکا دیجیتال پرینترز(Inca Digital Printers) یک توسعه‌دهنده و تولیدکننده فن‌آوری‌های پیشرفته چاپ و تولید با سرعت بالا برای کاربردهای علامت و همچنین برای بازار چاپ دیجیتال بسته‌بندی است که به سرعت در حال رشد است. اینکا مجموعه ای مکمل از فناوری های چاپ و یک پلت فرم فناورانه محکم را برای راه اندازی ماشین های چاپ تک پاس برای بازار بسته بندی به ارمغان می آورد.
پاسکال جوئری، رئیس و مدیر عامل گروه Agfa-Gevaert اظهار داشت: خرید اینکا گام بزرگی در تحول آگفا است. چاپ دیجیتال یک موتور رشد سودآور برای این گروه با پتانسیل فوق العاده است که با اضافه شدن اینکاها شتاب بیشتری خواهد گرفت.
این خرید شامل مجموعه پرینترهای پرسرعت موجود و از جمله یک سازمان خدمات قوی است. یک خط جدید طراحی شده از چاپگرهای تک پاس برای چندین کاربرد بسته بندی، و توسعه مشترک یک موتور چاپ خطی سفارشی شده با همکاری سازنده پیشرو موجدار BHS Corrugated.
Stephen Tunnicliffe-Wilson، مدیرعامل و CTO چاپگرهای دیجیتال اینکا، گفت: خرید توسط Agfa به ما امکان می دهد دانش فنی خود را ترکیب کنیم و ما را قادر می سازد تا به یک تولید کننده پیشرو ماشین بسته بندی دیجیتال در سراسر جهان تبدیل شویم. والدین جدید ما تعهد طولانی مدت خود را به بازار چاپ دیجیتال نشان داده اند و ما بسیار مفتخریم و مشتاقانه منتظر هستیم که بخشی از خانواده آگفا شویم.
وینسنت ویل، رئیس بخش چاپ دیجیتال و مواد شیمیایی آگفا، افزود: ترکیب دانش تولید اینکا دیجیتال و تخصص فنی آگفا، حضور جهانی و شبکه‌های خدمات عالی به ما این امکان را می‌دهد که راه‌حل‌های چاپ بی‌نظیر را به مشتریان خود ارائه کنیم و با آن سازگار شویم. یکپارچه به نیازهای خود در این فضای به سرعت در حال تکامل، این سرمایه‌گذاری موقعیت ما را در کل بازار با لارج فرمت و پرسرعت بالا و به‌ویژه در بخش بسته‌بندی امیدوارکننده و تقویت می‌کند.

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Langauge »