در Uncategorized

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: در ایام مبارک دهه فجر در سال جاری سه واحد تولیدی و صنعتی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

افتتاح و بهره برداری ۳ واحد تولیدی و صنعتی در ایلام

رضا محمد رحیمی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۶۳ نفر با افتتاح واحدهای صنعتی  آماده بهره برداری در ایام مبارک دهه فجر  در استان فراهم خواهد شد.

وی افزود: برای بهره برداری از این سه طرح صنعتی تولید افزون بر ۸۱۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام ادامه داد: در ایام مبارک دهه فجر سال جاری واحدهای صنعتی و تولیدی اکسین شیمی تولیدکننده پودر لباس شویی در شهرستان چرداول، هوایار گاز در حوزه پتروشیمی شهرستان دهلران و تطهیرگران تولید کننده دستمال کاغذی در شهرک صنعتی ایلام، با حضور مسئولان استانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

محمدرحیمی  به مزایای این واحدها اشاره کرد و گفت: ارزآوری و  قابلیت صادرات محصول تولیدی این واحد ها   می‌تواند به چرخه صنعت در استان کمک نماید.

این مقام مسئول عنوان کرد: از مردادماه سال گذشته تاکنون ۴۷ پروانه بهره برداری صنعتی در استان ایلام صادر شده که بر اساس برآورد سرمایه اجرای این پروانه‌های صنعتی در استان، ۱۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است .

 وی در پایان خاطر نشان کرد: در این بازه زمانی ۲۴۲ جواز تاسیس صنعتی  انجام شده که  پیش بینی می شود،اشتغال چهار هزار و ۱۲۹ فرصت شغلی جدید را در به دنبال داشته باشد.

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Langauge »