در Uncategorized

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خیریان پور ظهر سه شنبه در مراسم معارفه مدیرعامل صنعت چوب و کاغذ استان گفت: چوب و کاغذ یکی از مجموعه‌های بزرگ است چون بالغ بر هزار و ۲۰۰ نیرو را به طور مستقیم به کار گرفته و ظرفیت تولید بالایی دارد، ضمن اینکه بالغ بر ۶۰ درصد تولید کاغذ تحریر و روزنامه و ۳۰ درصد تولیدات صنایع سلولزی با ۲۰۶ واحد به مازندران مربوط است و همه این موارد، بر اهمیت چوب و کاغذ تاکید دارد.

خیریانپور گفت: طرح تنفس جنگل نباید موجب توقف تولیدات سلولزی شود و برنامه ما طرح زراعت چوب بود که با جدیت در تمام شهرستان‌ها در دست اجرا است.

وی افزود: همه دستگاه‌ها از تأمین اجتماعی، امور مالیاتی، برق منطقه‌ای و بانک‌ها همراهی کردند و با حمایت استاندار مازندران، چوب و کاغذ مازندران از ماده ۱۴۱ خارج شد.

خیریانپور گفت: کاهش هزینه‌های زائد، ثبات مدیریتی و ضرورت نوسازی و بهسازی تجهیزات از مواردی است که از مدیریت جدید می‌خواهم مد نظر قرار دهد.

صفریان مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران نیز با اشاره به خطر ورشکستگی که شرکت را دنبال و این مجموعه بزرگ تولیدی را به ماده ۱۴۱ نزدیک کرد، افزود: در صورت تأمین نشدن مواد اولیه، ضمن تحمیل ضرر روزانه یک میلیارد تومان، احتمال ورشکستگی وجود دارد و ما برای جلوگیری از تکرار آن باید نهایت تلاش را در افزایش تولید به انجام برسانیم.

صفریان در ادامه به هماهنگی و جدیت دشمن در مقابله اقتصادی با نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: افزایش بهره وری در گرو هماهنگی، هم افزایی و تلاش شبانه روزی است و باید تولید داشته باشیم تا یک میلیارد ضرر در صورت توقف تولید به یک میلیارد سود تبدیل شود.

وی همچنین گفت: شرکت در معرض خطر جدی است اما ظرفیت بالایی در تولید و فروش محصولات داریم و اگر بتوانیم یک سال تولید را ادامه دهیم ظرف یک سال می‌توانیم زیان انباشته شرکت را جبران کنیم.

منبع:خبرنگار مهر

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Langauge »