در Uncategorized

در نمایشگاه Fachpack امسال، Mitsubishi HiTec Paper تولیدکننده کاغذ تخصصی، چندین نوآوری پایدار در زمینه کاغذهای بسته بندی ارائه خواهد کرد تا قدرت نوآوری بالای خود را به نمایش بگذارد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، از جمله این محصولات میتسوبیشی BAG WG بهینه سازی شده را با ماده ای جدید به طیف وسیعی از کاغذهای پوشش باریکوت اضافه می کند. این محصول دارای وزن پایه 49 گرم بر متر مربع است و با کتینگ بهبود یافته در برابر بخار آب (سطح KIT 12) ارایه می شود . با توجه به قابلیت حرارتی بهینه، BAG WG جدید، که در 87 گرم نیز موجود است، جایگزین ایده آل و پایدار برای بسته بندی غذاهای خشک و چرب و همچنین غیرغذایی است.
میتسوبیشی با PACK 70 کاملاً تازه توسعه یافته، کاغذ بسته بندی را برای بخش غیرغذایی نیز معرفی می کند. کاغذ 70 گرمی بر اساس الیاف بکر ضد رطوبت حرارتی است و به عنوان یک جایگزین سازگار با محیط زیست و پایدار برای بسته بندی های پلاستیکی موجود ساخته شده از فیلم ها و لمینت های فیلم عمل می کند. این می تواند بسته بندی مناسبی برای اسباب بازی ها، لوازم آرایشی، قطعات یدکی، لوازم جانبی صنایع دستی و موارد دیگر باشد.
البته هر دو محصول جدید قابل بازیافت هستند و دارای گواهی FSC® یا PEFC™ هستند.

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Langauge »