در Uncategorized

مرکز تجارت جهانی شهر دبی از 24 تا 26 مه 2022 میزبان نمایشگاه گلف پرینت و پک 2022 خواهد بود. این رویداد – که انتظار می رود مشارکت بالایی داشته باشد و این بیماری همه گیر نشانه هایی از کاهش در بخش های عمده جهان را نشان می دهد – در حال آماده شدن است.

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این رویداد نمایشگاهیبیش از 1000 محصول و راه حل را در نسخه امسال به نمایش بگذارد. این نمایشگاه که قرار است در سالن های 1 و 2 شیخ سعید DWTC برگزار شود، آخرین ماشین آلات، مواد و نوآوری های تکنولوژیکی از صدها غرفه دار محلی، منطقه ای و بین المللی را به نمایش می گذارد و بیش از هزار راه حل و محصول را در این نسخه استثنایی ارائه می دهد.

Gulf Print & Pack تنها نمایشگاه تجاری اختصاصی چاپ، لیبل، و چاپ بسته بندی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) است که از طریق آموزش و ایجاد شبکه برای چاپگرهای سطح بالا در این صنعت از صنعت حمایت می کند.

این نمایشگاه با فرصت‌های بیشتری در حال چاپ نسبت به قبل، فرصتی برای کشف راه‌حل‌هایی برای کمک به رشد کسب‌وکار در دنیای جدید چاپ می‌دهد.

این رویداد که توسط گروه Tarsus – یک رویداد B2B و گروه رسانه ای مستقر در بریتانیا برگزار می شود – دسترسی بی نظیری به مخاطبانی می دهد که آماده هستند تا خود را با دانش و راه حل هایی برای پیشبرد تجارت خود تجهیز کنند. همچنین یک نمایشگاه پیشرو در تامین منابع فناوری چاپ برای چاپگرها و ارائه دهندگان خدمات چاپ (PSP) از سراسر آفریقا، شورای همکاری خلیج فارس، خاورمیانه و جنوب آسیا است.

این نمایشگاه شامل یک برنامه جامع سه روزه خواهد بود که به مسائلی که صنعت امروز با آن مواجه است، می پردازد، منطقه ای پیشرفته که آخرین نوآوری ها را به نمایش می گذارد، نمایش زنده جدیدترین ماشین آلات و مواد، فرصتی برای ارتباط مستقیم با تامین کنندگان پیشرو، و فرصتی بسیار مورد نیاز برای صنعت برای ملاقات حضوری با فرصت های شبکه ای فراوان.

نمایشگاه تجاری نه تنها منبع راه حل های چاپی عالی است، خواه لیبل های هوشمند، زیرلایه ها، نرم افزارها، چاپگرهای رول با لارج فرمت ، تزئینات دیجیتال، برچسب های RFID و موارد دیگر. بلکه برای برقراری ارتباط مجدد با افرادی که این صنعت را آنطور که هست می سازند. دنیای چاپ در Gulf Print & Pack با جدیدترین فناوری هوشمند، مواد و تجهیزات دیجیتال از تولیدکنندگان پیشرو، علاوه بر تعداد زیادی جلسات آموزشی، بسیار زنده می‌شود.

در نمایشگاه امسال غرفه‌دارانی از چین، مصر، هند، ایتالیا،ایران، هلند، نیجریه، لهستان، پرتغال، عربستان سعودی، ژاپن، ترکیه و بریتانیا به جز کشور میزبان امارات حضور خواهند داشت. غرفه‌داران تمام بخش‌های بازار که سریع‌ترین رشد را دارند، از جمله بنرها، منسوجات چاپ دیجیتال، پست مستقیم، گرافیک‌های نمایشی، لیبل، و کتاب‌های عکس را پوشش می‌دهند.

کانن خاورمیانه به نمایشگاه بازخواهد گشت تا طیفی از آخرین فناوری ها و راه حل های نوآورانه را ارائه دهد. ایمن آلی، مدیر ارشد بازاریابی منطقه‌ای از Canon خاورمیانه می‌گوید: در طول دوره همه‌گیری، ما شاهد تغییر عمده‌ای از چاپ افست به چاپ دیجیتال بودیم.ماشین های تجاری اکنون بیش از هر زمان دیگری آماده پذیرش فناوری چاپ دیجیتال و کاربردهای آن هستند. امسال سالی طلایی برای چاپگرهای جوهرافشان در سراسر جهان بوده است و ما مشتاقانه منتظریم تا مزایا و مزایای این فناوری را در Gulf Print & Pack به نمایش بگذاریم. مطابق با روندهای جهانی، Canon توانایی های خود را در زمینه چاپگرهای جوهر افشان و همچنین سایر فناوری های مهم مانند فناوری فرمت گسترده، چاپگر همه کاره Colorado 1650 و Arizona 1360 GT و همچنین نحوه عملکرد محصولات ما از پیش چاپ برجسته خواهد کرد. به محصول نهایی.»

MLJ مستقر در هند، طیف وسیعی از محصولات جدید را در Gulf Print & Pack شامل لیبل‌های خود چسب، لیبل‌های تصویری، لیبل های بارکد و آسترهای سیلیکونی قابل جابجایی برای کاربرد در بخش‌های FMCG و خودرو در بازارهای خاورمیانه و آفریقا معرفی خواهد کرد. MLJ در حال توسعه چندین محصول جدید برای بازار MEA است، از جمله جایگزینی برای کاغذ کرافت با پوشش رسی.

یکی دیگر از شرکت های هندی که قرار است برای اولین بار وارد بازار امارات متحده عربی شود و خود را به طور رسمی از طریق این رویداد معرفی کند، Varshil Packaging است، یک تولید کننده لیبل و استوک فیلم در گجرات، که موجودی لیبل های کاغذی، لیبل های گرافیکی و کاغذی خود را به نمایش می گذارد. بر روی فویل، ولیبل های فیلم استوک که برای چاپ افست و چاپ دیجیتال در نظر گرفته شده است.

بری کیلنگری، مدیر نمایش Gulf Print & Pack می‌گوید: بازگشت مورد انتظار Gulf Print & Pack 2022 بار دیگر بستر ایده‌آلی را برای شبکه‌سازی و انجام تجارت بین همتایان صنعت چاپ فراهم می‌کند. این نمایشگاه جدیدترین محصولات و راه حل ها را ارائه می دهد که طیف گسترده ای از بخش ها را از گرافیک نمایشی و مواد بسته بندی گرفته تا پوسترها و تابلوها را پوشش می دهد. بازدیدکنندگان می‌توانند آخرین نوآوری‌ها و روندها را ببینند و خرد نوآوران و تأثیرگذاران صنعت ما را جذب کنند.

لیزا میلبرن، مدیر عامل Labelexpo Global Series، سازمان‌دهنده Gulf Print & Pack می‌گوید: دبی یک مکان مرکزی عالی برای بازدیدکنندگان از سراسر خاورمیانه و قاره آفریقا است تا آخرین فناوری صنعت چاپ را ببینند. دبی در حال حاضر مرکز بسیاری از تامین کنندگان جهانی است که به منطقه وسیع تر آفریقا و خاورمیانه و شمال آفریقا خدمات رسانی می کنند و همه بازیگران کلیدی بین المللی در این نمایشگاه هیجان انگیز حضور خواهند داشت.

اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران نیز برای ششمین بار پیاپی اقدام به برپایی پایون ملی ایران نموده است و با ترکیبی از برترین های صنعت چاپ و بست بندی به آوردگاه بزرگ و بین المللی گام خواهد گذاشت.

زمان: (24 مه و 25 می 2022: 10 صبح تا 5:30 بعد از ظهر)، (26 مه، 2022: 10 صبح تا 4:30 بعد از ظهر). آخرین ورود 30 دقیقه قبل از پایان رویداد است.

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Langauge »