در Uncategorized

کشف احتکار 20 میلیارد ریالی کالاهای اساسی از واحد مسکونی

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از کشف کالای احتکارشده و توزیع خارج از شبکه به ارزش 20 میلیارد ریال در شهرستان ورزقان خبر داد.

کشف احتکار 20 میلیارد ریالی کالاهای اساسی از واحد مسکونی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین عبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت‌های کالاهای اساسی و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده‌کنندگان از تورم و توزیع عادلانه کالاهای اساسی میان مردم، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ورزقان از احتکار کالاهای ضروری در یک واحد مسکونی در سطح شهر ورزقان مطلع شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نمایندگان اداره صمت، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی در بازرسی از محل شناسایی شده ۳ تن و ۷۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی، یک‌هزار و ۲۰۰ بسته پوشک نوزادی،۲۶۴ بسته پودر لباسشویی،۲۱۰بسته چای، ۱۷۵۰ بسته سویا و مقادیری لوازم بهداشتی و دستمال کاغذی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ارزش ریالی کالاها برابر اظهار نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این راستا یک نفر به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل و محل مورد نظر برابر دستور قضایی پلمب شد.

عبدی بر عزم پلیس در مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای ضروری و اساسی تاکید و از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه کالای قاچاق و یا احتکار کالا و یا توزیع خارج از شبکه با شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان بگذارند.

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Langauge »