در Uncategorized

علی اکبر صفریان در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به بازدید حجت الاسلام رئیسی رئیس وقت قوه قضائیه و رئیس جمهور کنونی از این کارخانه در سال قبل اظهار داشت: ایشان در این بازدید تاکید کرده اند که کاغذ مورد نیاز کتب درسی باید از این کارخانه تهیه شود.

وی افزود: کاغذ نباید حتما سفید و برف باشد و می تواند رنگش کمی کدر باشد زیرا براق و سفید بودن سبب آسیب رساندن به چشم کودکان می شود.

صفریان یادآور شد: کاغذ تحریر و روزنامه به چند نوع تقسیم می شود و اگر هرکدام در جای خود استفاده نشود می تواند مسائلی را ایجاد کند.

مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه کاغذ به شرط ضمانت تولید و تحویل آموزش و پرورش می دهیم، گفت: برخی کاغذسازی های موجود در کشور زیرپله ای هستند و به عنوان نمونه در شهررضا یک افغانی با ساخت کارخانه روزانه ۱۰ تن کاغذ تولید می کند درحالی تمام کارگران آن افغانی و تجهیزات آن بسیاد ساده است.

وی با اظهار اینکه کارخانه چوب و کاغذ مازندران بسیار مدرن و پیشرفته است، ادامه داد: کارخانه ما ظرفیت تولید کاغذ تحریر که جزو نیازهای کشور است را دارد در حالی که کاغذ مقوا را هر کسی تولید می کند.

وی با بیان اینکه در کیفیت کاغذ تولیدی هیچ مشکلی نداریم، ظرفیت اسمی کارخانه را ۱۷۵ هزار تن ذکر کرد و گفت: در حال حاضر میزان تولید کمتر از نصف ظرفیت است.

منبع:خبرنگار بازار

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Langauge »